Jump to content

Wie niet likt is geen vent!


* Mlies *
 Share

Wie niet likt is geen vent?  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ik vind ronalds stelling vrij vrouw-onvriendelijk
dus maak ik de stelling:

Wie niet likt is geen vent!!

blablabla droplolly

[i][color=red][b]EDIT PC-fre@k: Poll toegevoegd zoals herman zei, kvind het idd ook wel beter (mlies echter niet) nu krijg je sneller een indicatie. Mocht je het echt niet willen hoor ik het wel :)[/b][/color][/i] Edited by PC-fre@k
Link to comment
Share on other sites

lolly's zijn cool en ijsjes zijn lekker, maar of je dr nou aan likt of je neemt dr n hap uit, da maakt tog nie uit? :):
Link to comment
Share on other sites

Tjah, Mlies zo ist wel eerlijk vink, hoewel het niet helemaal vergelijkbaar is :)

Ook bij deze stelling denk ik niet dat je meteen kan zeggen ofdat iemand wel of niet een vent is. Ik denk echter wel dat het "mannelijker" is als je het wel doet. Klinkt een beetje raar, maar misschien weet je wel wat ik bedoel. Het is toch een stukje intiem tussen "vent" en vrouw, iets wat ze beiden verschillend maakt... Maar als je het dus niet doet vind ik niet dat je meteen geen vent bent. Over het algemeen ben ik het wel eens met deze stelling, maar dan niet zo letterlijk als dat het er staat. Het is en blijft een mannen taakje (ja ook bij 2 vrouwen, want dan zou 1 de man weer moeten gevem (A))
Link to comment
Share on other sites

Ik snap wel waarom dit topic is gemaakt, reactie op.... Maar d'r klopt niets van... Je blijft een vent, met je eigen voorkeur om iets niet, of juist wel te doen. En dan maakt het nog niet eens uit WAT. 

Dat geldt ook voor dat andere topic > Een vrouw blijft een vrouw, die doet wat ze wil, maakt niet uit wat, je hebt een eigen wil, en bent de baas over wat je wel of niet wilt doen.
Link to comment
Share on other sites

Heel eik zijn beiden topics tegelijk verzonnen... Of nie mlies :p
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 2 months later...
Ook al doe je dit niet, je blijft een man. Maar toch is het zeg maar wel iets wat gewoon bij seks hoort zeg maar en dan vind ik slikken voor de vrouw toch net weer ietsje anders. En vrouw hoeft niet te slikken vind ik, denk het zelf maar in...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...