Jump to content

Wat Vragen We Aan Sinterklaas?


AndereNaam
 Share

Recommended Posts

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@ Remco (voor het geval je het nog steeds niet snapt): moslims zijn verplicht van hun geloof hun schoenen uit te doen voor ze de moskee betreden, en Mark maakte een grapje dat daar dus veel schoenen staan die gevuld moeten worden ;)

Verder week niet of wij wel aan sinterklaas gaan doen eigenlijk.. Misschien gourmetten ofzo :) Edited by *Mini-Caro*
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Nov 10 2005, 15:41:21']@ Remco (voor het geval je het nog steeds niet snapt): moslims zijn verplicht van hun geloof hun schoenen uit te doen voor ze de moskee betreden, en Mark maakte een grapje dat daar dus veel schoenen staan die gevuld moeten worden ;)

Verder week niet of wij wel aan sinterklaas gaan doen eigenlijk.. Misschien gourmetten ofzo :)
[right][snapback]77491[/snapback][/right]
[/quote]


[quote name='Remco's' date='Nov 11 2005, 07:31:51']aha keej bedankt :p haha mr pc-freak ronald snapte het ook al niet hoor
[right][snapback]77506[/snapback][/right]
[/quote]

dat was nogal duidelijk na HiP zn reactie :p
dacht er eik niet zo bij na, maar we snappen amml denk ik wel dat ze schoenen uit moeten doen hoor :)

Maare, wij gaan denk ik hmml geen zak doen met sinterklaas. Denk een paar chocoladeletters ofzo (eik altijd de verkeerde!) en verders ga ik mijn schoen niet zette, kom op zeg :p Ik heb net een flinke zak met pepernoten en spul gekregen kan ik wel ffies mee vooruit :d
Link to comment
Share on other sites

[quote name='elinuh' date='Nov 11 2005, 19:37:57']Wat is er nou weer mis met je schoen zetten? :p
[right][snapback]77532[/snapback][/right]
[/quote]

Misschien omdat je op een gegeven moment een leeftijd bereikt waarbij je zoiets hebt, pak het gewoon uit de kast, doe het in een bakje en klaar... Schoen zetten is voor de fun, voor de kleintjes... stel je hebt nou kleinere broertjes/zusjes dan ist nog ietsje anders, maar dan nog. Kvind mezelf incl mn broertjes van 13 en 14 nu toch wel ffies te oud om de schoen te zetten hoor (n)
Link to comment
Share on other sites

nouw ik kwam dus van zaterdag op zondag nacht laat thuis, zet m'n schoenen gewoon in de gang tussen de rest, nix geen wortel, verlanglijstje of iets drbij, wordk wakker, loopk naar beneden, zit dr toch wel mooi n chocoladeletter in!
Link to comment
Share on other sites

Ligt er denk ik ook aan hoe het amml zit bij jouw thuis of je je schoen wel of niet zet. Maar buiten dat om vink toch wel dat sinterklaas iets is voor de kleine kindjes, die vinden dat nog reuze spannend! Maar ik zie er zoals astrid zegt idd de lol niet meer van in. Ik denk eerder dat ik de meuk eruit kiep mn schoenen aan doe en richting mn trein ren/fiets :p

Maar btw een kleine variatie hierop, laatst was ik bij Astrid en dr was geen ene zak op tv.. maar wel dat sinterklaas ding van foxkids/yetix herhaling van vorig jaar ofzo. Word ik meteen uitgemaakt voor kleuter :o
[quote]kin
Link to comment
Share on other sites

Je vind het leuk een verrassing te krijgen, en dat gebeurd precies met sinterklaas met gebruik van de schoen. Dat is het lijkt me?
Klinkt al een stukje logischer als wat je eerst allemaal zei.. Maargoed, zie ik nog de pret niet van in maar dat geeft niet. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde :) Miss is het juist weer een aanzet om meer snoep te gaan eten :p want je bent eigenlijk verplicht te eten wat dr in zit.. ;)

Neemt niet weg dat dat overigens nog kinderachtig kan overkomen zoals je het verteld. Je nadeel is dat je het doet tijdens sinterklaas en ook gebruik maakt van de traditie van sinterklaas om in de schoen iets te doen. Zou je het bijv gewoon onder iemand zn kussen leggen ist al weer wat anders :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...