Jump to content

Need for Speed: Underground 2


Retrail
 Share

Recommended Posts

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Met parelmoer heb je minder contrast en zie je die graphics zo slecht. En 't was meer de bedoeling om een moderne american muscle car te maken, en die zijn vaak gewoon wit, alleen dan wel met gele tinten enzo

Zow, de TT staat er ook bij: luister ff naar experimentele muziek en je krijgt dat :P:
Halverwege had ik deze auto, en ik vond dat ik er toen niet veel aan moest veranderen (behalve motorisch en qua licht en audio)
Wel jammer dat die moter zo gesealed is, dan zie je zo weinig :p Edited by Negno
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Jan 28 2005, 09:31 AM']koop dan gewoon goeie 3dkaart :P:

mjah zonder parelmoer haal je nooit de 10 stars volgens mij, dan kun je de game niet eens uitspelen ;) of je meotet ff met die tt doen
[right][snapback]57789[/snapback][/right]
[/quote]

Ook met een ati radeon 9800 bla bla bla... ziet het er niet mooi uit. Over die vinyl komt die paint namelijk ook en dan zie je de originele kleur niet meer en dat komt er velebt uit te zien. Kijk maar bij die skyline van robbert, daar is de voorkant blauwig. (alleen ziet het er daar juist wel goed uit)

En uitspelen heb ik allang gedaan hoor ;) en zonder pearlescent kom je makkelijk aan die 10 sterren hoor :)

Hier m'n 350Z nog, en d'r komt nog een H2 aan... Edited by Negno
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...