Jump to content

Need for Speed: Underground 2


Retrail
 Share

Recommended Posts

Jaja deze is ook uit. Het lijkt me echt een super mooi race spel. Net zoals de vorige NFSU. Ik ben hem op dit moment aan het downloaden en hij is al bijna klaar! :d

Ik ga zometeen weer lekker tunen!

Gaan meer mensen dit spel downloaden? Ik zal wel ff mijn reactie posten zodra ik het heb gespeeld!

voor screenies, info en filmpjes check www.needforspeed.com
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ach ja als tie heel erg mooi is koop k m misschien wel voor mn Gamecube :):
Link to comment
Share on other sites

wow! :d

nou kw8 wel ff met downen, miss dat er morgen of vant weekend iets meer seeds zijn :) want t schiet nu nie echt op vind k :) Edited by Krop
Link to comment
Share on other sites

Oei, bij mij ging hij 300 KB/Sec.

Mijn installer deed trouwens raar. Hij schakelde niet goed over van CD 1 naar CD 2. Wat ik toen heb gedaan.

eerst > 2 mappen gemaakt. (Ik noem ze nu even map 1 en map 2)

daarna > het compressed.zip bestand van CD 1 en CD 2  uitgepakt in map 1.

daarna > de rest van de bestanden van beide CD's in map 2 gedaan.

toen > alles wat uit die compressed.zip bestanden kwam weer een compressed.zip gemaakt in plaats van 2.

daarna > compressed.zip (van beide CD's) kopi
Link to comment
Share on other sites

zeker gewoon image? Met de nieuwste versie van deamon-tools heb je geen last meer van virtual disc detectors :):

mjah, bij mij is cd2 nog bezig >_<

maareh hoe was de game? @ site vonk de wagens er wel beter uit zien, maar de omgevingen beetje hetzelfde
Link to comment
Share on other sites

Oh Sorry Mark :p

Nou het was gewoon weer super vet. Er zit deze keer ook een career mode in met een verhaallijn. Je begint gelijk met een leuk autotje en de stad is echt gigantisch. Verder moet je wel even de options instellen en goedzetten voor je eigen computer, want het beeld was bij mij echt beroerd :p Maar nu ist wel mooi :) Ik denk dat ik dit spel verder wel veel ga spelen want dat auto's tunen is wel
Link to comment
Share on other sites

graphics van de auto's zijn wel beter, maar kheb nu alles op z'n hoogst gezet bij video-settings en vind de weg nou nog maar erg pixel-achtig

edit: dacht eerst dat alleen intree-filmpje zo was, maar al die filmpjes zijn net van die fuckin' Xi reclames... paar plaatjes die bewegen.. dom wijffie wat praat zonder dat dr mond beweegt (n) egt ZONDE! Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...