Jump to content

$tAnLeY en me zusje


Keezy
 Share

dit gaat hem worden  

30 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 276
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

[quote name='~mayow~' date='Nov 9 2004, 03:38 PM']Ik ken carla en ik ken stanley... paar dage gelede wil stanley nog met iemand anders... maarjah.... ze zoeke ut maar uit
[right][snapback]48443[/snapback][/right]
[/quote]

me zusje heeft dat net gelezen. ik zal maar niet herhalen wat ze zei over jou :s
Link to comment
Share on other sites

je zusje wordt kwaad op Mayow omdat ze wat zegt wat nou eenmaal zo is? feit waar nie veel aan te veranderen valt? is nie zo dat Mayow de schuld van is dat die Stanley zo'n knupp0l is :s als die Stanley paar dagen geleden vliefd was op een ander, naja, kan tog best, wrom zou Mayow daar de schuld van zijn..

Keezy, doe je zussie is straf geven drvoor, kvind t nie kunnen
Link to comment
Share on other sites

k vin ut een beetjuh raar allumaal maarjah

[b][color=red] EDIT *MINI-CARO*: Ontopic betekent dat je alleen praat over het onderwerp van het topic. We zijn hier nou lang genoeg offtopic geweest, dus vanaf nu word er alleen gepost als het over Stanley en Carla gaat.. En dan vooral wat er tussen die twee is. [/b][/color] Edited by *Mini-Caro*
Link to comment
Share on other sites

EDIT *MINI-CARO*: Ontopic betekent dat je alleen praat over het onderwerp van het topic. We zijn hier nou lang genoeg offtopic geweest, dus vanaf nu word er alleen gepost als het over Stanley en Carla gaat.. En dan vooral wat er tussen die twee is.

was is dit dit zet ik er niej onder hoah:S:S
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...