Jump to content

Hoe vaak formateer je je pc?


Keezy
 Share

Hoe vaak haal je de boel leeg?  

25 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Minimaal 12 keer per jaar, maar ik denk eerder 25x per jaar. Ik heb dr routine in omdat ik ook vaak de pc van andere mensen installeer. Het is niet dat mn pc sloom word ofzo, neej hij zit gewoon vol met troep van het testen enzow en dan wil ik hem ff schoon hebben :)

Dat sommige mensen nu al problemen hebben terwijl het pas net geinstalleerd is snap ik ook nooit (doel oa op herman) mijn broertjes krijgen dat wel voor elkaar... Maar als ik wil draai ik zoals nu gewoon 3,5 dag zonder de pc uit te zetten, gewoon gamen en dingen aanpassen aan het systeem , nieuwe dingen installeren en noem maar op. Mn record is 21 dagen btw. (non-stop aan)
Link to comment
Share on other sites

Kheb al gestemt hoor, meer dan 7 keer per jaar is toch een goede optie :) meer kan ook honderd betekenen...

En volgends mij he, is hier al een topic over maar k weet niet zeker
Link to comment
Share on other sites

formateren kost me gewoon te veel tijd, aangezien k dat ding gewoon meerdere malen per dag nodig hebt. komt nog eens bij dat t niet 'm'n eigen' pc is, dus die keren datk ff tijd heb om iets op te schonen zit er alweer een zusje o.i.d. de schijf weer vol te proppen met kleurtje "want dit leuk met msn:S"
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 5 weeks later...
mar of dat helpt...

als je bij een verse Windows installatie al foutmeldingen krijgt, ligt t vast nie aan Windows alleen :) maybe conflict tussen hd en Windows, mar lijkt me sterk met nieuwe installatie.. lijkt me eerder wat mis met je hd, dus dan helpt Linux maybe ook totaal nie :) mar valt te proberen natuurlijk...
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
×
  • Create New...