Jump to content

Lesley & Bart


Keezy
 Share

Recommended Posts

Bij aardrijkskunde allemaal dingen over die 2 gehoord. dus ik stelde maar voor een topic te bouwen  (Yes) 

[img]http://hlc.pc-freakz.com/2413.jpg[/img]
Bart /\

Als Lesley Lesley is op pc-freakz en haar HLC nummer klopt dan moet dit Lesley zijn \/
[img]http://hlc.pc-freakz.com/1757.jpg[/img]
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mloes*' date='Oct 14 2004, 08:59 PM']:offtopic: mensen ik ben de laatste hoor die dat doet! maar bouw anders een topic om op die bas te gaan zeiken, maar omdat nu steeds in elk topic te gaan doen! :S:
[right][snapback]45274[/snapback][/right]
[/quote]
als Bas zelf nou is een topic zou bouwen om al zn onzin in kwijt te kunnen, kunnen we indd daar op m gaan zeiken... mar tis nie de schuld van de moderators dat overal over Bas gezeken word, das zn eigen schuld, omdat ie overal loze posts plaatst, en overal moet dr wa van gezegd worden, dus wordt indd overal op m gezeken, best logisch niet?

mar nu kennen we wel weer ontopic gaan met zn allen... als je nog verder wil klagen over een waarschuwing van een MOD, mail dat dan naar de desbetreffende moderator of zeg nix, hou iig de topics clean :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Letzlo' date='Oct 14 2004, 08:35 PM'][quote name='*Mloes*' date='Oct 14 2004, 08:59 PM']:offtopic: mensen ik ben de laatste hoor die dat doet! maar bouw anders een topic om op die bas te gaan zeiken, maar omdat nu steeds in elk topic te gaan doen! :S:
[right][snapback]45274[/snapback][/right]
[/quote]
als Bas zelf nou is een topic zou bouwen om al zn onzin in kwijt te kunnen, kunnen we indd daar op m gaan zeiken... mar tis nie de schuld van de moderators dat overal over Bas gezeken word, das zn eigen schuld, omdat ie overal loze posts plaatst, en overal moet dr wa van gezegd worden, dus wordt indd overal op m gezeken, best logisch niet?

mar nu kennen we wel weer ontopic gaan met zn allen... als je nog verder wil klagen over een waarschuwing van een MOD, mail dat dan naar de desbetreffende moderator of zeg nix, hou iig de topics clean :)
[right][snapback]45278[/snapback][/right]
[/quote]

we doen em gewoon bannen!! :d
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...