Jump to content

Wat vind jij van Gothics?


Letzlo
 Share

Wat vindt je van Gothics?  

43 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Eik hebben Kim en ik het hier al over gehad.. Als je ervoor kiest om je zo te kleden dan kies je er ook voor dat mensen een mening over je klaar hebben.. Maar dat hebben ze al gauw tegenwoordig dus ach...
Link to comment
Share on other sites

Ik vind het niet echt super, kzou er zelf niet echt 1tje willen zijn
bij mij in de buurt lopen er 2, dat is wel genoeg
maar is het niet hetzelfde als 'wat vind je van (bv) skaters (ofzo)'
ze moeten het zelf weten! Iedereen is tog niet hetzelfde?
Link to comment
Share on other sites

ownee... bloed is rood >_<

keke vorig jaar met godsdienst zown film erover...

die gasten hadden een grafkist als bank en voor decoratie paar emmers bloed over de muur gegooid enzow

egt rete cool hoor 8-)
Link to comment
Share on other sites

je denk togh niej dat alle Goth's dat doen :S:
beetje bloed tege de mure gooie
Natuurlijk zijn er wel mensen die deze dingen wel doen. Maar dat ligt aan de persoon zelf.

Jurke zijn bes wel duur....ookal hadk ze duurder verw8...
je heb hele mooi jurke voor Edited by Kimkam
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 10:24 PM']ownee... bloed is rood >_<

keke vorig jaar met godsdienst zown film erover...

die gasten hadden een grafkist als bank en voor decoratie paar emmers bloed over de muur gegooid enzow

egt rete cool hoor 8-)
[right][snapback]44534[/snapback][/right]
[/quote]

Jah... anders scheer je alle gothics lekker over 1 kam :)
Link to comment
Share on other sites

[img]http://www.users.bigpond.com/lillith/personal/necromortician.jpg[/img]
[img]http://www.gothic-witch.de/pic/jo.jpg[/img]
[img]http://littleteenwitch.blig.ig.com.br/imagens/gothic.jpg[/img]
[img]http://www.sanctuary.ch/report/GothicFestival/images/people3.jpg[/img]
[img]http://membres.lycos.fr/adicorpusangelus/ImagesDivers/ImagesGohiquesGirls/nice%20gothic%20girl%20in%20black.jpg[/img]



:lol: [img]http://www.costumes.org/classes/uafcostumeshop/images/classproject/makeupclass/2001/vampgoth/MVC-011F.JPG[/img] :lol:"
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Loof' date='Oct 9 2004, 11:33 PM']Jah... anders scheer je alle gothics lekker over 1 kam :)
[right][snapback]44538[/snapback][/right]
[/quote]

tegewoordig word alles en iedereen over 1 kam geschoren.. stiekem ga ik daar in mee :P:  alle gabbers zijn opeens racist enzow.. mjah whatever daar gingt nie over ;)



[quote name='Letzlo']en waar denk je aan als je er 1 ziet?[/quote]
hopeloos... jah sorry kan er nix aan doen, daar denk ik dan nu eenmaal aan. Ik heb altijd het gevoel dat dat van die types zijn die in hun leven weinig te bereiken hebben, net als junks enzo.. nou weet ik ook wel dat dat niet helemaal klopt hoor ;) Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

Mjah.. kweet niet waar ik aan dnek alsk d 1 zie.. Je hebt van die hele extreme gothics en van die minder extreme.. tis net wie ik tege kom :P: Maar bij die mensen die egt himml in zwart gaan met ammal heeeeele zware en donkere make-up dan vink wel dat het wat minder kan :) Je mag zijn zoals je bent maar je kan het ook wel een beetje overdrijven *-) Over het algemeen vink het wel tof dat ze zich gedragen zoals ze zijn.. je zal mij niet zomaar in zo'n jurk tege kome..
Link to comment
Share on other sites

niet kansloos om ze anders zijn... maar precies wat jij zegt met dat aanbidden van de duivel enzo.. denken nogal veel aan de dood heb ik het idee :S: njah moete hun idd wete

ik kijk liever alles van de levendige kant :):
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 10:55 PM']niet kansloos om ze anders zijn... maar precies wat jij zegt met dat aanbidden van de duivel enzo.. denken nogal veel aan de dood heb ik het idee :S: njah moete hun idd wete

ik kijk liever alles van de levendige kant :):
[right][snapback]44545[/snapback][/right]
[/quote]

Zo zijn ze egt niet allemaal! Tuurlijk.. die heb je ook dat ze ammal van die vage dingen gaan doen maar dat betekend niet dat ze dat allemaal doen omdat ze er allemaal zo uitzien.. Dat zou dus betekenen dat iedere voetbalfan een hooligan is? Lijkt me niet :): Edited by Loof
Link to comment
Share on other sites

heel veel Goth's doen niet aan stananisme.
Goths zijn erg emotioneel. Ze trekken het leed van anderen erg aan en proberen daarom ook mensen te helpen. Goths vinden respect heel belangrijk. Het leven en wat daarbij hoort waarderen ze. Ze kunnen er niet tegen als anderen geen respect voor het leven, mensen, dieren of de natuur hebben. Als het niet goed gaat met hun eige leven, hebben ze de neiging om zich terug te trekken en gaan zich dan concenteren op een gedicht of een muziek tekst ofzo. Voor goths zijn relaties erg belangrijk. Ze zijn wat gesloten, maar als ze eenmaal gebonden zijn, word die relatie ( kan natuurlijk ook een vriendschappelijke relatie zijn ! ) een blangrijk factor in zijn/haar leven.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Oct 9 2004, 11:55 PM']niet kansloos om ze anders zijn... maar precies wat jij zegt met dat aanbidden van de duivel enzo.. denken nogal veel aan de dood heb ik het idee :S: njah moete hun idd wete

ik kijk liever alles van de levendige kant :):
[right][snapback]44545[/snapback][/right]
[/quote]
njah dan ben je gwoon nie zo geschikt om Gothic te zijn, maar kan je ze tog nog wel accepteren op zich? maybe ist juist na
Link to comment
Share on other sites

jah tzal aml wel...

vorig jaar zaten er een stel van die gevallen bij ons op school, maar als ik ze tege kwam viel ik zowat flauw :S:

njah klaat die mense lekker voor wat ze zijn :): en niet meer/minder dan dat Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...