Jump to content

Wat is er nou echt mooier???


The Doctor
 Share

wat is er nou echt mooier???  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

meer vrouwelijke fotomodellen zou dan betekenen dat vrouwen mooier zijn..?

naja kheb dan nog nie egt cijfers gezien moet k zeggen, en da lijkt me best wel onzin, dr is gewoon een vraag naar die foto's, en das groot, dus komt dr een groot aanbod van, en om aan een aanbod te komen van foto's moet je fotomodellen hebben, dus grote vraag, daar stemt de markt zich dan op af en krijg je groot aanbod :)

economie morgen (Y)

oh en statistieken: zie poll uitslag
Link to comment
Share on other sites

en waarom is de vraag naar vrouwelijk fotomodellen groter dan de vraag naar mannelijke fotomodellen :):

en de statistieken van de poll wijzen uit dat vrouwen mooier zijn :p
Link to comment
Share on other sites

[quote]oorzaak-gevolg verband is volgens mij: mannen kijken liever naar die foto's > meer fotomodellen
[right][snapback]70812[/snapback][/right]
[/quote]
moet k mezelf nog gaan herhalen ook..

en ja kweet dat de poll dat uitwijst, jij wilde dr statistieken bij van mn standpunt, naja daar heb je ze..

kvind niet snel vragen dom mar als je btje leest dan had je die post niet hoeven te maken zeg :)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Letzlo' date='May 28 2005, 20:04:43'][quote name='Negno' date='May 28 2005, 13:58:41'][quote]zou dat niet te maken hebben met t feit dat mannen liever/vaker naar die foto's kijken? :)[/quote]
ja en waarom kijken ze liever naar vrouwenfoto's dan vrouwen naar mannenfoto's? :)
[right][snapback]70797[/snapback][/right]
[/quote]
nou iig niet omdat dr meer vrouwelijke fotomodellen zijn :): oorzaak-gevolg verband is volgens mij: mannen kijken liever naar die foto's > meer fotomodellen, en niet omgekeerd, lijkt me iig heel sterk alst omgekeerd zo zou zijn :)

mannen vinden vrouwen over t algemeen nou eenmaal mooier denk k zo (er zijn uitzonderingen natuuk), of anders ist wel btje imago, als je naar een man kijkt ben je natuuk wel stukken minder hetero in t algemene beeld dat andere mannen van je hebben.. magoed vrouwen zijn ook mooier, mar da heb ook wel te maken met feit dat ze dr meer aan doen zoals al heel vaak gezegd is (I) mar mooi-zijn is natuuk heel subjectief.. alleen ist wel opvallend dat dr wel vrouwen zijn die andere vrouwen mooi vinden, mar datzelfde bij mannen nou amper voorkomt.. dus
Link to comment
Share on other sites

Ja 'k vond 't al eerder een kringetje lijken, maar 'k denk dat uit mijn vraagstelling niet duidelijk wordt waar ik op doel, dus daar zit een beetje het probleem denk ik.

Maar hetgeen waar ik op doel weet toch niemand benk bang dus 'k laat het hier mooi bij hoor :p 's de moeite niet

Maar 'k heb nog wel een ander theorietje bedacht:
't heeft miss ook met kuisheid te maken. De ultieme schoonheid van een man/vrouw kan je denk ik maar op 1 manier ervaren en vrouwen moeten daar voorzichtiger mee zijn dan mannen. Dat kwetsbare van de vrouw geeft miss wel die extra schoonheid waardoor het voor mannen boeiender is om naar vrouwen te kijken dan andersom.

Maar dat dus even n.a.v. waarom er meer vrouwelijke fotomodellen zijn
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...