Jump to content

Wat is er nou echt mooier???


The Doctor
 Share

wat is er nou echt mooier???  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

[quote name='HiP' date='May 15 2005, 15:35:31']lekker wijf dat altijd depri kijkt hedde idd ook nie veel an
[right][snapback]69456[/snapback][/right]
[/quote]


[quote name='HiP' date='May 17 2005, 17:49:02']kijk je toch naar de voorgevel...
[right][snapback]69816[/snapback][/right]
[/quote]

Je geeft jezelf toch wel een goeie tip :):
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

gaat het hier nou over voorgevels of over de vraag of manne nou mooier zijn of vrouwe juist mooier zijn?

bouw anders een topic over voorgevels..
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='May 27 2005, 14:52:38']...gaan we nu mooi amml offtopic...
[right][snapback]70723[/snapback][/right]
[/quote]
ok...

lekker weertje buiten he (h)

zo khoefde niet eens naar school vandaag, was wel relaxt
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='May 27 2005, 23:21:11'][quote name='*Mini-Caro*' date='May 27 2005, 14:52:38']...gaan we nu mooi amml offtopic...
[right][snapback]70723[/snapback][/right]
[/quote]
ok...

lekker weertje buiten he (h)

zo khoefde niet eens naar school vandaag, was wel relaxt
[right][snapback]70773[/snapback][/right]
[/quote]

Ja sorry, ik bedoelde ntuuk ontopic ;) Kheb 't al verbeterd!
Link to comment
Share on other sites

zou dat niet te maken hebben met t feit dat mannen liever/vaker naar die foto's kijken? :)

naja ik vind vrouwen met afstand t mooiste, mar das ook vaak in bewegingen en uitstraling en kleding enzo.. naja amml factoren dus, deels ook dingen waar een vrouw nou eenmaal meer aan doet dan de man, daar kan t grote verschil ook liggen :)
Link to comment
Share on other sites

idem voor vrouwen :p


[quote]zou dat niet te maken hebben met t feit dat mannen liever/vaker naar die foto's kijken? :)[/quote]
ja en waarom kijken ze liever naar vrouwenfoto's dan vrouwen naar mannenfoto's? :) Edited by Negno
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='May 28 2005, 12:07:09']Zijn meer vrouwelijke fotomodellen dan mannelijke
[right][snapback]70791[/snapback][/right]
[/quote]
vraag me toch af of dat wel daadwerkelijk zo is..
Link to comment
Share on other sites

naja, ik denk het haast wel hoor...

simpel voorbeeldje bij google: typ daar maar eens fotomodel c.q. photomodel in bij afbeeldingen zoeken. Daar kom je niet veel mannen tegen.
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='May 28 2005, 13:58:41'][quote]zou dat niet te maken hebben met t feit dat mannen liever/vaker naar die foto's kijken? :)[/quote]
ja en waarom kijken ze liever naar vrouwenfoto's dan vrouwen naar mannenfoto's? :)
[right][snapback]70797[/snapback][/right]
[/quote]
nou iig niet omdat dr meer vrouwelijke fotomodellen zijn :): oorzaak-gevolg verband is volgens mij: mannen kijken liever naar die foto's > meer fotomodellen, en niet omgekeerd, lijkt me iig heel sterk alst omgekeerd zo zou zijn :)

mannen vinden vrouwen over t algemeen nou eenmaal mooier denk k zo (er zijn uitzonderingen natuuk), of anders ist wel btje imago, als je naar een man kijkt ben je natuuk wel stukken minder hetero in t algemene beeld dat andere mannen van je hebben.. magoed vrouwen zijn ook mooier, mar da heb ook wel te maken met feit dat ze dr meer aan doen zoals al heel vaak gezegd is (I) mar mooi-zijn is natuuk heel subjectief.. alleen ist wel opvallend dat dr wel vrouwen zijn die andere vrouwen mooi vinden, mar datzelfde bij mannen nou amper voorkomt.. dus
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...