Jump to content

Wat is er nou echt mooier???


The Doctor
 Share

wat is er nou echt mooier???  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

D'r zijn zowel mooie meisjes als jongens, tot een jaar of 10, daarna vindt ik het woord "knap" beter passen (!) dus knappe jongens en meisjes / mannen en vrouwen > maar iemand die niet mooi is kan wel knap zijn, en dan bedoel ik toch echt het uiterlijk > dat komt het meest bij mannen voor.

Ik stem niet, want ik kijk zowel naar mannen/jongens als vrouwen/meisjes, en meestal is er in iedereen wel iets moois te zien.

Ieder is uniek.......... :D:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='007' date='Sep 23 2004, 12:53 AM'] Ik stem niet, want ik kijk zowel naar mannen/jongens als vrouwen/meisjes, en meestal is er in iedereen wel iets moois te zien.

Ieder is uniek.......... :D: [/quote]
doe asjeblieft niet zo politiek correct zeg, je kan toch wel n keuze maken :s
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Krop' date='Sep 23 2004, 02:23 PM'] doe asjeblieft niet zo politiek correct zeg, je kan toch wel n keuze maken :s [/quote]
Heeft niets met politiek te maken hoor, maar als ik aan het mannelijk geslacht denk heb ik afgelopen dagen een jongen van 6 gezien die prachtig was om naar te kijken, echt een heel mooi kind, verder zag ik een man van 45 die gewoonweg erg lelijk was > verder best aardig maar daar hebben we het hier niet over, uiteraard meneer 007 die super aantrekkelijk is, en dan nog een man van 86 die ook erg knap was om te zien. Van het vrouwelijk geslacht heb ik enkele meisjes van ongeveer 6-7 jaar gezien die wel aardig waren, maar niet aantrekkelijk, een meisje van 15 die wel leuk was, een meisje van 13 die er lief uit zag, een vrouw van 94 die er ook nog goed uit zag en een vrouw van 38 die maar een futloos figuur had, maar verder erg aardig was ( o ja daar hadden we het niet over)

Als ik de balans zo opmaak is het zo'n beetje fifty/fifty, en daarom kies ik niet.

@ Krop, zet jou en je vriendin naast elkaar en laat mensen kiezen wie ze aantrekkelijk vinden > ik zou het niet weten, jullie zien er beiden goed (ahum) uit.
Link to comment
Share on other sites

[quote]Heeft niets met politiek te maken hoor[/quote]
da bdoelt krop ook nie, als je politiek correct bent dan lul je dr gigaveel omheen zonder een keuze te maken, en da gebeurt hier..

[quote]ik zou het niet weten, jullie zien er beiden goed (ahum) uit.[/quote]
is da een belediging, met die ahum? mag hopen van niet, in de disclaimer staat tog egt dat da nie mag...
Link to comment
Share on other sites

Kheb net even de proef op de som genomen, vrouwen zijn gewoon mooier. En inderdaad, mooi. Daar hoeft niets af of bij! (@ lars, mee eens :))
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Letzlo' date='Sep 24 2004, 11:38 PM'] [quote]Heeft niets met politiek te maken hoor[/quote]
da bdoelt krop ook nie, als je politiek correct bent dan lul je dr gigaveel omheen zonder een keuze te maken, en da gebeurt hier.. [/quote]
pcies :)

[quote][quote]ik zou het niet weten, jullie zien er beiden goed (ahum) uit.[/quote]
is da een belediging, met die ahum? mag hopen van niet, in de disclaimer staat tog egt dat da nie mag...[/quote]

ach k weet wie t zegt.... :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
IK ga toch maar voor de jongen....  :bigwink:
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Ik vind mannen mooi, maar sommige vrouwen vind ik ook mooi hoor. Dat kan ik toch wel zeggen ook al ben ik 100% hetero?? Maar ik vind wel vaker een man mooier dan een vrouw ja :p maar dat komt meer doordat ik op mannen val denk k.. Majah, vrouwen en mannen zijn allebei dus mooi!
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Ik hoor vaak andere meiden zeggen van: ooh, zij is knap... zo knap wil ik ook wel zijn bla bla bla
jongens hoor ik dat eigelijk nooit zeggen, dus ik denk idd wel dat je dat als 100% heteromeisje kan zeggen ;)
'k denk alleen dat wanneer een jongen zegt dat ie een andere jongen/man knap vind, al wat eerder wordt uitgescholden voor homo :p
Link to comment
Share on other sites

[quote name='The Doctor' date='May 17 2005, 16:13:36']jaja, uitstraling is idd een heel stuk belangrijker dan het lichaam :) anders wordt het echt zon vleeskeuring, da moet nie :)
[right][snapback]69778[/snapback][/right]
[/quote]

Idd. Het lijkt me niet al te best al moet je telkens tegen een chagarijnige harses kijken. :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...