Jump to content

Wat is er nou echt mooier???


The Doctor
 Share

wat is er nou echt mooier???  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Et lijkt me wel logisch dat je op et andere geslacht stem maar dat kan aan mij liggen  :D: k ga dus voor de vrouwen daar kijk k liever naar dan naar gozers.
Link to comment
Share on other sites

Een meisje is gewoon veel mooier gebouwd, mooie ronde vormen, en niet zo grof. Maar lief en teder (als je het ff treft - zoals ik :wub: )
Link to comment
Share on other sites

Kga voor beide :):

Jongens kunnen echt mooi zijn, maar n naakte man vink nou niet zo heel erg mooi om eerlijk te zijn (bhalve astie echt n heerlijk lichaam heeft :P: )

Vrouwen vindk dr gwoon mooier uitzien, ze hebben zeker n mooier lichaam dan mannen :):

En kben gwoon hartstikke hetero hoor!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='~[{Rianne}']~,Sep 21 2004, 06:26 PM] Tuurlijk zijn meisjes veel mo0ier wahahahah.
marjah.. Ri stemd vo0r j0ngens! MET wasb0rtje, spieren, bakkebaardje o0wk wel leuk en beetje langeg haar enne.. jah..  mannelijk. ghe ghe (A) [/quote]
helemaal toppie ri!!
Link to comment
Share on other sites

[quote name='~[{Rianne}']~,Sep 21 2004, 06:26 PM] Tuurlijk zijn meisjes veel mo0ier wahahahah.
marjah.. Ri stemd vo0r j0ngens! MET wasb0rtje, spieren, bakkebaardje o0wk wel leuk en beetje langeg haar enne.. jah..  mannelijk. ghe ghe (A) [/quote]
Kijk! En dan donker haar en groene of bruine ogen :):
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...