Jump to content

wie zijn de vriendinnen pc-fre@k geweest


Iceman
 Share

Recommended Posts

kunnen jullie mij dat even zeggen, want ik zeg tegen hem dat hij homo is, omdat ik nooit vriendinnen zie in zijn kamer en telkens zegt hijmisschien heb ik wel een vriendin en ik wil het nou weten

Iceman

Jerry! Edited by Iceman
Link to comment
Share on other sites

Sssst! Eikel dat je bent, niet zow nieuwsgierig zijn!

Enne sowieso verkeerd gepost...
Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat het hier thuis nu wel gaat uitbreken... Maare je bent sowieso altijd welkom he, dusse morge bij mij? ;) Edited by PC-fre@k
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*Mini-Caro*' date='Sep 16 2004, 09:49 PM'] Maar hij komt indd vaker naar mijn huis.. Want kben nog nooit bij jullie gweest! :) [/quote]
Wat hebben jongens er wat dat betreft toch altijd veel voor over. (A) Verdient wel een beetje respect hoor. ;)
Link to comment
Share on other sites

is ook maar klein stukkie dat die 2 van mekaar vdaan wonen :): ik heb op 1 dag 20 km gefietst voor 1 meisje, terwijl ik al 10 km in de benen had (h) jaja :) toen kwam ze btw wel bij mij thuis 8-) ophalen en thuisbrengen enzo... maar naja, t gwoon naar een vreemd huis gaan voor een meisje verdient al respect, is best scary soms hoor :):
Link to comment
Share on other sites

@ Lars, zeker hier in dit huis, met mijn fam. Zus van astrid kende ik al dusja das al 33% minder vrees bij een fam van 4. Hier zijnt er 5 dus 4 die ze niet kent. waaronder 1 kei nieuwsgierige en bemoeizuchtige ma, en 2 verdomd irritante broertjes. Dan neem ik idd mn petje voor dr af, en naderhand die van mezelf want ik krijg natuurlijk een vraag baak ;)
Link to comment
Share on other sites

Eik mag je hem ook wel ope trekke, wil ik weleens hore welke namen jij gaat verzinnen als homo! :P:

Beviel de homo-immitate van renate je trouwens niet dat je nu weer met Renate zelf hebt? ;)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Sep 16 2004, 11:37 PM'] @ Lars, zeker hier in dit huis, met mijn fam. Zus van astrid kende ik al dusja das al 33% minder vrees bij een fam van 4. Hier zijnt er 5 dus 4 die ze niet kent. waaronder 1 kei nieuwsgierige en bemoeizuchtige ma, en 2 verdomd irritante broertjes. Dan neem ik idd mn petje voor dr af, en naderhand die van mezelf want ik krijg natuurlijk een vraag baak ;) [/quote]
Ik ben niet irritant maar dat andere is waar
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Sep 17 2004, 08:13 AM'] Beviel de homo-immitate van renate je trouwens niet dat je nu weer met Renate zelf hebt? ;) [/quote]
Renate bevalt idd stukken beter :P:

mjah dit topic gaat niet over mijn geaardheid hoor..

en kzal gelijk maar zeggen dat ronald geen homo is, omdat ik daar ook weleens over de vloer kom :p (anders gaat iedereen weer rare dingen denken ;) )
Link to comment
Share on other sites

[quote name='HiP' date='Sep 17 2004, 04:01 PM'] en kzal gelijk maar zeggen dat ronald geen homo is, omdat ik daar ook weleens over de vloer kom :p (anders gaat iedereen weer rare dingen denken ;) ) [/quote]
Haha, mafkees. Ik denk dat men dr vanuit moet gaan dat iedereen Hetero is, en pas kan denken dat iemand homo kan zijn/worden als de persoon niet op vrouwen valt, veel te close is met mannen of veel te veel meiden dingen doet. (en dus ook alleen maar met meisjes optrekt en gezellig kleren kopen en geurtjes snuffelen :s)

En ik voldoe aan geen van allen, :d

Iceman op zijn beurt is wel heel erg close met zijn vriend(je) Rody Kandel, en hij word dan ook meerdere malen door ons (thuis) homo genoemd of iig dat ie dr veel naar neigt. Hij heeft zelfs van die homo trekjes, bah!  :no:

En stephan heeft nog NEVER nooit niet een vriendin oid mee naar huis genomen en verteld ook nooit wat (alleen door de tel met die Rody dus weer), en ask een keer zeg van nou wat zagk je nou doen!? JOUW regenjas aanpakken van dat meisje waar je mee naar school fietst? (en zelf zeik nat zijn) Nee dat is niks, bah lelijk wijf etc etc. Terwijl dat meisje dr gewoon heel normaal en vriendelijk uitziet...

Ik denk dat het verhaal een ommekeer maakt...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Sep 17 2004, 05:44 PM'] Haha, mafkees. Ik denk dat men dr vanuit moet gaan dat iedereen Hetero is, en pas kan denken dat iemand homo kan zijn/worden als de persoon niet op vrouwen valt, veel te close is met mannen of veel te veel meiden dingen doet. (en dus ook alleen maar met meisjes optrekt en gezellig kleren kopen en geurtjes snuffelen :s) [/quote]
bart? :P: Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

Ik ben geen homo ik val op meisjes en dat weet jij donders goed!!!!!! wtf  wtf  wtf  wtf

En ik heb wel vriendinnen mee naar huis meegenomen en me moeder hoeft niet al mijn vriendinnen te kennen (he Ronald) Edited by Iceman
Link to comment
Share on other sites

Mn Bro's ook weer blij. Hebben toch ff een glimp van Astrid op kunnen vangen ;)

En toen ze weg was mocht de muziek eindelijk weer aan... (gek he dat ik die muziek al hoorde toen ze nog niet weg was... Nick...)
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Sep 17 2004, 05:44 PM'] (en dus ook alleen maar met meisjes optrekt en gezellig kleren kopen en geurtjes snuffelen :s) [/quote]
Hmmm.... 'k vraag me af of dat voor homo's is, want met meiden omgaan heb ik geen problemen hoor (A) en nieuwe kleren of een nieuw luchtje kopen heb ik ook helemaal geen problemen mee. (zolang m'n ouders maar betalen :P:)

Ik bedoel: wie vind het nou niet leuk om nieuwe kleren (naar eigen keuze) ofzo te krijgen? :o
Link to comment
Share on other sites

@ Negno, ik bedoelde meer. Je gaat gezellig met je vriendinnen kleren kopen, en met hun aam geurtjes snuffe. Dus meide dinge doen...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='Sep 19 2004, 01:25 AM'] Ik bedoel: wie vind het nou niet leuk om nieuwe kleren (naar eigen keuze) ofzo te krijgen? :o [/quote]
als ik mee moet om ze uit te zoeken, vind k t idd niet leuk!
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...