Jump to content

Wat heb je aan vandaag?


Negno
 Share

Recommended Posts

Zow, en en wat hebben jullie vandaag voor kleren aan?

Ik een witte broek (Bogart), met een rood T-shirt (Brunotti) en een boxershort :P:

Owjah, ook nog sokken, loopt wel fijn. Zijn trouwens van die korte, staat mooier bij m'n schoenen, van die Nike Air Max Total 365 > zeg maar die voetbalschoenen zonder noppen :p

Zijn jullie trouwens ook een beetje merkgevoelig? :o

Ikke iets te veel, want het meeste dat ik tegenwoordig wil zit boven het budget van m'n ma (die betaalt lekker alles (A))
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 303
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[quote name='-RS-' date='Jul 7 2004, 06:15 PM'] was di nou wer vor verrote topic [/quote]
Voor mensen die het misschien evt. boeiend vinden, dus 't is geen topic om een beetje te gaan schelden!!! wtf

En volgens mij zijn er best wel mensen die het leuk vinden om het over kleding enzo te hebben. :o

En als je er wat tegen hebt, breng je mening dan net zo subtiel over als krop, h
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Negno' date='Jul 7 2004, 06:59 PM'] En als je er wat tegen hebt, breng je mening dan net zo subtiel over als krop, h
Link to comment
Share on other sites

Vanochtend verwisselde ik mijn nachthemd voor onderkleding en een korte broek met een topje > t is zomer he :P:, en ik heb me voorgenomen om in de vakantie geen lange broek meer aan te doen > dus all1 korte broeken en topjes > of t moet te koud worden

Merken interesseren me niets, en daarbij maak ik zelf nog weleens iets > [color=red]HANDMADE [/color]> en dat is dan [color=red]EXCLUSIEF[/color] :P: en [color=red]HAUT COUTURE[/color]
Link to comment
Share on other sites

tsjah, bij mij zit het zo: Ik vind dat je kleedgedrag iets van jezelf aangeeft, daarom loop ik er graag verzorgt bij en ben ik dus bewust van wat ik draag. Je wordt dan vanzelf mode/merkbewust. Dat kost alleen wel geld :wierd: alleen dat heb je er voor over denk ik dan.

Maar afgezien van dat, blijkt dat mijn smaak te duur is voor de portemonee van m'n ma 8<$  Dan is het zo van: kijk een leuke broek, of leuke schoenen (zonder naar het merk te hebben gekeken :p) en dan is dat vaak meer dan 100 Euro > lastige handicap :s Maar dat ligt er natuurlijk ook aan welke winkel je in stapt, Zeeman of Duncan&Brown bv. Mgoed...

Ik ga zometeen lekker m'n (zomer)pyama aantrekken :P: en ik ben benieuwd of er meer mensen (ook jongens) ook mee te maken hebben. :) Krop iig niet, en Peter denk ik ook niet. :P:
Link to comment
Share on other sites

Ik liep dus vdaag in m'n Swoerd/Concert/Festival schoene, mn voetbalsokke drbove, toen kwam daar dus m'n uhmm.. ff kijke.. Jackass boxershort bij, drover mn Concert/Festival
Link to comment
Share on other sites

uhm n setje slippers aan mn voete, n pjama broek van de hema en jaja daar komt ut n t-sjirt
Link to comment
Share on other sites

'k heb nou nog m'n werkkleren aan > een verrot T-shirt, verrotte broek en gare sokken :P:

Dus 'k ga nou lekker ff douchen en dan fatsoenlijk kleren aan doen :): (die ik gister ook aan had)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
×
  • Create New...