Jump to content

$tanley & Kim


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Ik vermoede het al vanaf het eerste moment dat ik $tanley ruzie zag maken om het feit dat kim hem had geblockt.

Iedereen is vrij te blocken toch? Maargoed, volgends mij zit hier meer achter, en ik ben niet de enige die dit denkt.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

pfff.....nou ik ben boows op hem!  wtf !!! Pfff khad geen rust meer op msn en hij had gwoon hele vragenlijste klaar ligge om me te ondervrage volgens mij! Twas egt niej normaal vond ik!! maaruh toen werd ie beetje boos en bgon ie te zeure en toen wask raar volgens hem en toen werdk boos! Kvind ut nog steeds irrie :P:  wtf
Link to comment
Share on other sites

En waarom ging je amml dingen vrage... Omdat je die dingen erg graag wil weten, en nieuwsgierig naar dr bent... (L) is in the air...
Link to comment
Share on other sites

Soms is het beter een btje sutiel dingen te vragen > al dat direkte gedoe houden meisjes niet van (soms)
Link to comment
Share on other sites

Om Kim even te verdedigen ( nu ze er ff niet is)
> ze houdt [color=red]NIET[/color] van ruzie, maar ook niet dat er ZOOVEEL aan haar wordt gevraagd als pas door Stanley.
Stanley heeft iig zijn excuzes aangeboden, en zal zich nu wel ( door het blocken en omdat Kim er niet is) rustig houden.
Ik denkdat er alleen van interesse sprake was, en later van ergernis > maar niet van haat of liefde > daarvoor weten ze te weinig van elkaar.

(Zo Kim ik heb gedaan wat je vroeg :P: )
Link to comment
Share on other sites

woopie iedereen is tegen me :handsup:
het kan me niks  ***  wat jullie denken het kan me niks  ***  wat kim denk en ik weet wel wat haten betekent en ik heb er niks naar gemaakt
____________________________________________________________________
$tAnLeY
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...