Jump to content

-RX- & Sasjuh > hoelang?


Krop
 Share

Hoeveel weken houdt dit stand?  

20 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ja ook voor dit ast goed is :)
ook voor t gelul wa wij nu doen > lkkr offtopic :)
maja die kijke hier nie in denk :) Admin heb k hier ook nog nie gzien :)
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jah ik lees dit hoor, maark heb gezegd datk hier nix aan zou doen, dit hele knuffelhoekje, ook nu dus niet :whistle:

vind veel te chaotisch amml..
Link to comment
Share on other sites

Zou k toch maar niet doen > laatst wilde ik een post van mij een btje aanpassen, maar dat werd weer teruggezet door een admin, want alles moest zo orrigineel mogelijk blijven > edit was alleen om tikfouten te corrigeren en zo......

Maar om on-topic te blijven
> ik vindt het *** dat een verkering in de vakantie wordt uitgemaakt.
Was het: uit het oog, uit het hart????

Maar ik bemoei me er niet mee......................
Link to comment
Share on other sites

hm.. als ik op vakantie ben, benk allang blij dak ff van jullie allm af ben :P: neej hoa.. ma ik zou ook niet egt wat van me laten horen !!

lkkr vakantie vieren !! :D:


(miss was dit un beetje offtopic (A) ) Edited by mini_loof
Link to comment
Share on other sites

ze zeggen altijd dat jongens gevoelloos zijn :p maat dit was ook niet hele strakke actie van sas

neemt dr verder nie kwalijk, heb int verleden ook wel domme dingen gedaan :o :$
Link to comment
Share on other sites

hahaha, idd :p, ik trek me dr nouw niet zo veel meer van aan, laat sas maar gaan, ze heb nu met een ander, wie weetik nie, maja, kvind eik toch wel een erg lullioge actie, hier in de states is alles groot en wijd,  als je een keer een dorpje tegen komt is, staat er toch alleen maar een paar huizen, een kerk, een bezinepomp en een burgerking ofzow, en meestal heb je hier niet eens een telefoon dus als er internet is is het erg zeldzaam, maarja, dat begreep sas blijkbaar niet, en wat nl betreft, zit hiet dr vol mee, als je een niet-amerikaan ziet ist wel een nederlander :p, maarja ik ben lekker vrijgezel :p, en dat kan in de vakantie nogwels goed uitkomen :P:,  maaarja, ik gaat maarweer! ff zwemme en daarna lekker barbeknoeie, dus vanuit Bryce Canyon Utah > Goodby!

owja, dees kan wel dicht denk ik zow :p
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...