Jump to content

Waarschuwingen, effect?


PC-fre@k
 Share

Recommended Posts

Dit is het effect van de waarschuwingen gegeven op het forum:

- 30% > 1 dag BAN
- 60% > 2 dagen BAN
- 90% > Tijdelijk (7 dagen enz) of vaste ban
- 100% > BAN

Een MOD is ten alle tijden verplicht een reden op te geven, 2x rond hetzelfde tijdstip voor hetzelfde probleem waarschuwen is niet toegestaan mits niet expres!

Ik ontvang altijd een kopie van de melding, ik ben dus op de hoogte! (dit is incl D-eye (Berend) die deze mailbox met mij deelt!)

Als laatste het goede nieuws, alle warnings staan op [color=red]0[/color]! Al jullie geschiedenis is [color=red]geleegd![/color] Jullie zijn allemaal op vrije voeten, misbruik dit niet. Ik kan altijd nog even terug spieken wie de vorige keer op de ranglijst stonden...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Nou miss blij wezen dan :p Maar ik vind het wel een beetje sneu als een MOD al zover moet komen om een dag gebanned te worden :s
Link to comment
Share on other sites

Tjek die eerste 20%, die is ook wel erg sneu...

Om een shout die gewoon binnen het regelement bleef, maar jij persoonlijk niet aan kon ofzo? Ik heb ook 1 keer op die manier gehandeld, en toen werden gelijk al mn rechten afgepakt.

:)
Link to comment
Share on other sites

Warned by Notes

[i]*Mini-Caro* Warned on Nov 18 2005, 17:38:01[/i]
Added to warn level Twee keer offtopic gaan binnen een paar dagen in hetzelfde topic. (waarschuwing gehad)

[i]PC-fre@k Warned on Apr 25 2005, 07:35:48[/i]
Added to warn level Dubbele warning, 2x toch zeuren om die fotos. Ik wou het door de vingers zien, maar nou krijg je toch mooi het dubbele.

die dubbele warning... was gewoon een shout binnen de regels, alleen ronald met z'n hete hoofdje kon er niet tegen :P:
Link to comment
Share on other sites

[quote name='tOmmII' date='Nov 20 2005, 09:51:27']je bant tog iemand pas bij 100% :s

als hij buiten de rules gaat en het is egt erg ban hem dan wel 3 dagen of zo maar niet bij 20% al 1 dag :p

geen 1 forum waar ik op zit heeft dat
[right][snapback]77887[/snapback][/right]
[/quote]
Maargoed dat wij niet zomaar
Link to comment
Share on other sites

[quote name='PC-fre@k' date='Nov 20 2005, 16:53:52']nog een extratje voor HiP, op de meesta fora met SB word je gewoon meteen gebanned van de SB zodra een mod/admin vind dat je loopt te zeiken of te spammen.. valt nu nog mee dus :p[/quote]

[quote name='PC-fre@k' date='Nov 20 2005, 16:53:52']Maargoed dat wij niet zomaar
Link to comment
Share on other sites

Haha, en jij onze held de moderator niet waar ;)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...