Jump to content

Jenneke & Lars


HiP
 Share

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

neuh blijkbaar nie :) takken die naar beneden groeien worden te zwaar voor de boom om ze te houden, ons kaarsje doet doven, contract brandt zich aant kaarsje en verbrand langzaam, en al die andere metaforen die je drvoor kan bedenken, mar t tegenovergestelde van een stijgende lijn is bereikt benk bang hek gister gemerkt, en denk dat die dalende lijn aanhoudt tot aan t nulpunt, maja, laat Jenneke maar verdere verklaring geven, die weet t amml bter :)
Link to comment
Share on other sites

Laat ik het ff makkelijk zeggen, BULLSHIT, iedereen weet wel wat ie denkt, ofdat het JA of NEE is. Kies dan een van die en houd mensen niet aan het lijntje. Jalozie is hmml uit den boze ten koste van een ander! (hoewel ik niet zeg dat dat hier het geval is... Dat vullen jullie zelf maar in)
Link to comment
Share on other sites

daar sluit k me volledig bij HiP aan hoor Ronald.. het ligt niet altijd even makkelijk om zomaar een knoop door te hakken, soms is het beter om dr nog even goed over na te denken zodat je later geen spijt ga krijgen van je keuze.. maar goed zoals je al zei, iemand aan het lijntje houden is natuurlijk nooit goed.. misbruik maken van de situatie, daar hebk echt n hekel aan :):
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...