Jump to content

Jenneke & Lars


HiP
 Share

Recommended Posts

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ik wil eik idd wat kwijt :): cker nu jenneke heb gereageerd, kan k ook nie 8erblijven he...
[quote]LAAAAAAAAAAAAARS , JEEEEEEEEEEEEEEEEEEENEKE[/quote]
jenneke is met dubbel N :)

en k vond idd wel leuk om te lezen wat jullie amml doen vertellen... maar voorderest hek nie al te veel te melden...
Link to comment
Share on other sites

[quote name='-RX-' date='May 13 2004, 06:20 PM'] nah, dit word dus waarschijnlijk ook niks!

zoals ik dit soort dingen hoor hier

valt weer tegen eik van da knuffelhoekje, zijn ik en mier nou het enigste pc-freakz koppel dan??

:s [/quote]
Neej mlies en krop ook! :):
Link to comment
Share on other sites

@ RX, jij en mini zijn niet echt een gekoppeld koppel van PCZ volgends mij. Ik had het pas door toen jullie eindelijk hadden... HiP & Rianne was meer een PCZ koppel, daar hebben nog mensen mee geholpen.

En er zijn meerdere koppels die eigenlijk wel kunnen, maar door omstandigheden of veranderingen in de leefomgeving van die mensen niet meer doorgaan. Jammer is dat amml..
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Om ff ontopic te blijven maar weer:

Er zijn vorderingen gloofk, dit vond ik in het topic: Heb je wat leuks beleefd......:

QUOTE (Letzlo @ May 29 2004, 12:34 AM)
ik ben naar de bios gweest met jenneke

en t was pr8ig amml hoor

kortom:

fantastische avond gehad, potverdorie wat ist tog een lief meisje
Link to comment
Share on other sites

[quote name='*_Mliez_*' date='May 17 2004, 08:51 PM'] Mark & Riej ok nie vink, volges mij vonden die mekaar v Edited by HiP
Link to comment
Share on other sites

[quote name='Letzlo' date='May 30 2004, 07:24 PM']@ 007: u bent eik een stel smileys vergeten die drbij hoorden :)

[/quote]
@ Letzlo; Ik weet dat die smiley's erbij hoorden, maar ik heb geen id hoe ik een quote van de ene topic naar de anderen moet halen :s

BTW nu ik het tog tegen je hebt: (Y) ga zo door :D:
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...